Szállítási és fizetési feltételek

 

Szállítás:

A küldemények kézbesítése, szállítása, Magyarország egész területére Foxpost futárszolgálattal/GLS futárszolgálattal/Foxpost automatába/GLS csomagautomatába vagy csomagpontra/ MPL automatába, előreláthatólag 2-3 munkanapon belül történik. Amikor a csomagot elkészítettük, és a futárnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról.

Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is.  Azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (szomszéd, munkatárs). Kérjük, hogy a szállítási címet pontosan add meg, segítve ezzel a futárok munkáját. A Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, mivel a megjegyzés rovatot nem a futároknak írod, hanem ügyfélszolgálatunknak. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe tölts ki (pl.:a kapucsengő számát/nevet írd a keresztneév mögé)

15.000 Ft vásárlás felett a szállítási díj INGYENES.

Szállítási módok:

  • Foxpost futárszolgálat házhoz kézbesítés Legkésőbb a rendelést követő munkanapon átadjuk a futárnak a csomagot, házhoz küldés esetén két munkanap a kiszállítási idő.

    Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően SMS-ben és email-ben értesítést küld a futár az érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

    A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. Amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a FOXPOST központi raktárába, majd visszaküldésre kerül a feladó számára.

  • Foxpost csomagautomata
    A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. A rendelést követő munkanapon átadjuk a futárnak a csomagot, és a következő munkanapon már át is vehető a választott célautomatából.

    Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a futárszolgálat SMS-ben értesítést küld. Az üzenetben elküldött egyedi kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja.  A csomag átvételére 4 nap áll rendelkezésre. 

    A csomagot az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldhető FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vetted át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Kövesd nyomon csomagod útját! Nincs más dolgod, csak írd be a csomagszámot. (https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/)

Országosan már több mint 1500 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás.

Keresd meg a legközelebbi automatát! FOXPOST csomagautomaták listája (https://www.foxpost.hu/csomagautomatak) A FOXPOST-on keresztül történő rendeléssel kapcsolatos további tájékoztatást itt találsz.

  • GLS házhozszállítás A rendelést követően a csomagot legkésőbb egy munkanapon belül átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A kiszállítás általában 1-2 munkanapon belül megtörténik.
    A futár érkezéséről SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk, az értesítő tartalmazza a várható időpontot, valamint az elérési linket, ahol módosítható a kiszállítás dátuma vagy címe.
    A csomagot személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó hozzátartozó vagy meghatalmazott veheti át. Sikertelen kézbesítés esetén a futár még egyszer megkísérli az átadást. Ha ez sem sikerül, a csomag visszakerül a feladóhoz.
  • GLS csomagpont A GLS csomagpontok tökéletes választást jelentenek azok számára, akik rugalmas csomagátvételi lehetőséget keresnek. Magyarországon több mint 850 GLS csomagpont áll rendelkezésre, így szinte bárhol megtalálható a hozzád legközelebb eső helyszín. A rendelésedet követően a csomagot legkésőbb egy munkanapon belül átadjuk a GLS-nek, és általában 1-2 munkanapon belül megérkezik a választott csomagpontra. E-mailben értesítünk, amikor feladtuk a csomagot, valamint arról is, hogy pontosan mikor érkezik meg a csomagpontodra.

    Az átvételi helyeket itt találod. Csomagpont keresése.

  • GLS csomagautomata  A GLS csomagautomaták rugalmas és gyors csomagátvételt kínálnak. A rendelést követően a csomagot legkésőbb egy munkanapon belül átadjuk a futárnak, a választott automatában 1-2 munkanapon belül átvehető.
    Ha a csomag megérkezett az automatába, SMS-ben és e-mailben értesítést kapsz, benne a nyitókóddal. Az automata 0-24 órában elérhető, így bármikor átveheted a csomagod.
    A csomag 3 munkanapig marad az automatában, utána visszaküldésre kerül a feladónak.
  • MPL Postapont  A csomagodat több mint 3000 PostaPonton veheted át, vagyis bármelyik postán, MPL csomagautomatán vagy a MOL benzinkutakon, Media Markt vagy COOP üzletekben. A résztvevő MOL benzinkutak általában 0-24h nyitva tartanak, és akár bankkártyával is lehet rendezni az utánvét díját. Aki késői időpontokban ér rá átvenni a csomagot, jó választás lehet a szerződött MOL kutak valamelyikére kérni!

          A csomag érkezéséről elektronikus értesítést (e-mailt vagy sms-t) kapsz és 10 napig átveheted.  A lejárati idő előtt két nappal ismételt elektronikus értesítést küld számodra a Posta.

          Bővebb Postapont infó: PostaPont tájékoztató

  • MPL csomagautomata Országszerte több száz automata működik. A csomagautomatáknál 0-24 órán keresztül átveheted a csomagodat.

Minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről átvétel előtt. Amennyiben a csomagon sérülést tapasztalsz, vetess fel jegyzőkönyvet a kézbesítővel. Reklamációt csak jegyzőkönyvvel tudunk intézni!

Kiszállítási idő:

  1. Banki előre utalás, és bankkártyás fizetés esetén, a fizetendő összeg számlánkon történő jóváírásától (bankkártyás fizetés esetén a visszaigazolástól) számított 1-5 munkanap. Jóváírás esetén előre láthatólag a következő munkanapon kerül a csomag feladásra. (A határidők leterhelt időszakban pl.: promóciós időszakok, készletakciók esetén kitolódhatnak.)
  2. Utánvétel esetén a rendelést követő munkanapon feladásra kerül a csomag és a kézbesítés 3-5 munkanapon belül történik. (A határidők leterhelt időszakban pl.: promóciós időszakok, készletakciók esetén kitolódhatnak.)
  3. Posta Postapontra vagy Csomagautomatába szállításnál a szállítási idő 7-10 munkanap, mivel a csomagot nekünk kell elvinnünk feladni a Postára. A rendeléseket összegyűjtjük és egy héten egyszer visszük el őket.

Szállítási díjak belföldre:

1. Előre utalással és bankkártyás fizetéssel:

  • Foxpost csamagautomata: 1 190 Ft 
  • Foxpost házhoz kézbesítés: 2 490 Ft
  • GLS futárszolgálattal: 2 090 Ft
  • GLS csomagpont:  2 030 Ft
  • GLS csomagautomata: 2 030 Ft
  • MPL PostaPont csomag: – 1 190 Ft
  • MPL csomagautomata:  – 1 190 Ft
  • MPL házhozszállítás: 2 190 Ft

2. Utánvéttel (maximum 50 000 Ft-ig):

  1. Házhozszállítás Foxpost futárszolgálattal – 1 640 Ft
  2. GLS házhozszállítással: 2 690 Ft
  3. GLS csomagpont: 2540 Ft
  4. GLS csomagautomata: 2540 Ft
  5. Foxpost csomagautomata – utánvéttel: 1640 Ft
  6. MPL Postán maradó csomag – utánvéttel:  1 640 Ft

Az ingyenes szállítási lehetőség csak akkor jelenik meg a fizetés oldalon, ha a kosárban több, mint 15 000Ft értékben van termék. Kuponkód, egyéb akció esetén az érvényesített kedvezmény után a kosárban maradt értéknek kell a 15.000 Ft-ot meghaladnia. Ekkor „Ingyenes szállítás” lehetőség kiválasztásával lehet az ingyenes szállítást érvényesíteni.

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

Bankszámlaszám:

Zajácz Márta e.v.

OTP Bank     11773456-00998789-00000000

Amennyiben előre utalás esetén a rendeléstől számított 2 munkanapon belül nem érkezik meg az átutalt összeg, úgy a rendelést töröljük.

Amennyiben a Vásárló a Vásárlónak felróható okból nem vette át a csomagot és nem élt elállási jogával sem – azaz szerződést szegett -, úgy a Vásárló köteles megtéríteni a Szolgáltatónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget.

A Vásárló ha nem veszi át a csomagot, nem is jelzi az akadályoztatását a
webáruház felé, nem működik együtt az ismételt kézbesítésben, akkor megszegi a
szerződésből és/vagy a jogszabályból fakadó kötelezettségeit.

A kötbér összege szerződésszegés esetén:
– GLS házhozszállítás esetén 2030 Ft kiszállítási díj + 600Ft utánvétel díja
– GLS csomagautomata/csomagpont esetén 2030 Ft kiszállítási díj + 600Ft utánvétel díja
– Foxpost csomagautomata esetén 1200 Ft kiszállítási díj + 300Ft utánvétel díja

– Foxpost házhozszállítás esetén 2500 Ft kiszállítási díj+300 Ft utánvételi díj
– MPL Postapont esetén 1050Ft kiszállítási díj + 400Ft utánvétel díja + 822Ft visszakézbesítési díj.
– MPL csomagautomata esetén 1050Ft kiszállítási díj + 400Ft utánvétel díja + 822Ft visszakézbesítési díj.

A szállítástól elállás

Ha a novli.hu a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ezt jelezheti felénk a hello@novli.hu  e-mail címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (a Vevő ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben a Vevő hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Vevő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó vagy munkatársa felhívja a Vevő figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Vevő a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles a terméket megvásárolni, szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van választani: banki átutalás, Stripe bankkártyás fizetés és utánvéttel történő fizetés között.

Mindig a rendelés Összesen bruttó: sorában szereplő összeget kell a Vevőnek kiegyenlítenie, és kérjük átutalásnál hivatkozz a rendelés számára.

A vásárlásról kiállított számlát a Vevő által megadott e-mail címre küldjük.

A csomag feladásáról az  Eladó értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott e-mail címre és elküldi a csomag kódját is, illetve a várható szállítás idejét.

Amennyiben a Vevő utánvétes kiszállítással kérte a megrendelés kiszállítását és a Vevőnek felróható okból nem vette át a csomagot, úgy a Vevő köteles megtéríteni az Eladónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget (kiszállítási díj).

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vevőtől a futár távozása után az Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét az Eladó díjmentesen végzi.

A Vevő kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a Vásárlónak tartozása van az Eladó felé, többször késedelmesen vagy egyáltalán nem fizetett, az Eladó fenntartja a jogot, hogy a rendelést csak előre fizetés teljesítése esetén teljesíti vagy a megrendelést visszautasítsa.

A Webáruházban található készlet nem automatikus frissítésű, így néha sajnos megeshet az, hogy amit a Vásárló megrendel, sajnos időközben már elfogyott. Ha a termékből még érkezik új készlet, Eladó jelzi ezt a Vásárlónak. Ebben az esetben természetesen lehetőség van másik terméket választani a készlethiányos helyett.

Az első vásárlásod alkalmával tiéd

10%

kedvezmény

A kosárbahelyezés után add meg ezt a kuponkódot: ELSO10

Novli
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.