Az első vásárlásod alkalmával tiéd
10%
kedvezmény
A kosárbahelyezés után add meg ezt a kuponkódot: ELSO10
Szállítás:
A küldemények kézbesítése, szállítása, Magyarország egész területére Foxpost futárszolgálattal/GLS futárszolgálattal/Foxpost automatába/GLS csomagautomatába vagy csomagpontra/ MPL automatába, előreláthatólag 2-3 munkanapon belül történik. Amikor a csomagot elkészítettük, és a futárnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról.
Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is. Azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (szomszéd, munkatárs). Kérjük, hogy a szállítási címet pontosan add meg, segítve ezzel a futárok munkáját. A Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, mivel a megjegyzés rovatot nem a futároknak írod, hanem ügyfélszolgálatunknak. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe tölts ki (pl.:a kapucsengő számát/nevet írd a keresztneév mögé)
15.000 Ft vásárlás felett a szállítási díj INGYENES.
Szállítási módok:
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően SMS-ben és email-ben értesítést küld a futár az érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. Amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a FOXPOST központi raktárába, majd visszaküldésre kerül a feladó számára.
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a futárszolgálat SMS-ben értesítést küld. Az üzenetben elküldött egyedi kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja. A csomag átvételére 4 nap áll rendelkezésre.
A csomagot az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldhető FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vetted át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.
Kövesd nyomon csomagod útját! Nincs más dolgod, csak írd be a csomagszámot. (https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/)
Országosan már több mint 1500 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás.
Keresd meg a legközelebbi automatát! FOXPOST csomagautomaták listája (https://www.foxpost.hu/csomagautomatak) A FOXPOST-on keresztül történő rendeléssel kapcsolatos további tájékoztatást itt találsz.
Az átvételi helyeket itt találod. Csomagpont keresése.
A csomag érkezéséről elektronikus értesítést (e-mailt vagy sms-t) kapsz és 10 napig átveheted. A lejárati idő előtt két nappal ismételt elektronikus értesítést küld számodra a Posta.
Bővebb Postapont infó: PostaPont tájékoztató
Minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről átvétel előtt. Amennyiben a csomagon sérülést tapasztalsz, vetess fel jegyzőkönyvet a kézbesítővel. Reklamációt csak jegyzőkönyvvel tudunk intézni!
Kiszállítási idő:
Szállítási díjak belföldre:
1. Előre utalással és bankkártyás fizetéssel:
2. Utánvéttel (maximum 50 000 Ft-ig):
Az ingyenes szállítási lehetőség csak akkor jelenik meg a fizetés oldalon, ha a kosárban több, mint 15 000Ft értékben van termék. Kuponkód, egyéb akció esetén az érvényesített kedvezmény után a kosárban maradt értéknek kell a 15.000 Ft-ot meghaladnia. Ekkor „Ingyenes szállítás” lehetőség kiválasztásával lehet az ingyenes szállítást érvényesíteni.
A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
Bankszámlaszám:
Zajácz Márta e.v.
OTP Bank 11773456-00998789-00000000
Amennyiben előre utalás esetén a rendeléstől számított 2 munkanapon belül nem érkezik meg az átutalt összeg, úgy a rendelést töröljük.
Amennyiben a Vásárló a Vásárlónak felróható okból nem vette át a csomagot és nem élt elállási jogával sem – azaz szerződést szegett -, úgy a Vásárló köteles megtéríteni a Szolgáltatónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget.
A Vásárló ha nem veszi át a csomagot, nem is jelzi az akadályoztatását a
webáruház felé, nem működik együtt az ismételt kézbesítésben, akkor megszegi a
szerződésből és/vagy a jogszabályból fakadó kötelezettségeit.
A kötbér összege szerződésszegés esetén:
– GLS házhozszállítás esetén 2030 Ft kiszállítási díj + 600Ft utánvétel díja
– GLS csomagautomata/csomagpont esetén 2030 Ft kiszállítási díj + 600Ft utánvétel díja
– Foxpost csomagautomata esetén 1200 Ft kiszállítási díj + 300Ft utánvétel díja
– Foxpost házhozszállítás esetén 2500 Ft kiszállítási díj+300 Ft utánvételi díj
– MPL Postapont esetén 1050Ft kiszállítási díj + 400Ft utánvétel díja + 822Ft visszakézbesítési díj.
– MPL csomagautomata esetén 1050Ft kiszállítási díj + 400Ft utánvétel díja + 822Ft visszakézbesítési díj.
A szállítástól elállás
Ha a novli.hu a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.
A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ezt jelezheti felénk a hello@novli.hu e-mail címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (a Vevő ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben a Vevő hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Vevő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó vagy munkatársa felhívja a Vevő figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Vevő a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles a terméket megvásárolni, szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van választani: banki átutalás, Stripe bankkártyás fizetés és utánvéttel történő fizetés között.
Mindig a rendelés Összesen bruttó: sorában szereplő összeget kell a Vevőnek kiegyenlítenie, és kérjük átutalásnál hivatkozz a rendelés számára.
A vásárlásról kiállított számlát a Vevő által megadott e-mail címre küldjük.
A csomag feladásáról az Eladó értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott e-mail címre és elküldi a csomag kódját is, illetve a várható szállítás idejét.
Amennyiben a Vevő utánvétes kiszállítással kérte a megrendelés kiszállítását és a Vevőnek felróható okból nem vette át a csomagot, úgy a Vevő köteles megtéríteni az Eladónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget (kiszállítási díj).
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vevőtől a futár távozása után az Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét az Eladó díjmentesen végzi.
A Vevő kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a Vásárlónak tartozása van az Eladó felé, többször késedelmesen vagy egyáltalán nem fizetett, az Eladó fenntartja a jogot, hogy a rendelést csak előre fizetés teljesítése esetén teljesíti vagy a megrendelést visszautasítsa.
A Webáruházban található készlet nem automatikus frissítésű, így néha sajnos megeshet az, hogy amit a Vásárló megrendel, sajnos időközben már elfogyott. Ha a termékből még érkezik új készlet, Eladó jelzi ezt a Vásárlónak. Ebben az esetben természetesen lehetőség van másik terméket választani a készlethiányos helyett.
© Zajácz Márta EV – Minden jog fenntartva!
Az első vásárlásod alkalmával tiéd
10%
kedvezmény
A kosárbahelyezés után add meg ezt a kuponkódot: ELSO10